Mensen die een bruiloft geven zijn er soms wel 1 jaar mee bezig om alles in orde te krijgen. Want het kost allemaal heel veel tijd om een bruiloft te organiseren. De mensen die gaan trouwen zijn er soms wel 40 uur per week mee bezig naast dat ze nog werken. Dus om paar dingen over te geven aan iemand anders zou wel minder stressvol zijn.
Getuigen
Het is heel belangrijk en dat is de getuigen, want zonder hen kan er niet getrouwd worden. Je moet minimaal 2 getuigen hebben en je kan er maximaal 4. Getuigen kunnen vrienden, buren, je ouders of bekende zijn. Als ze maar meerderjarig zijn. De taak van de getuige is nadat het bruidspaar elkaar het jawoord hebben gegeven en de huwelijksakte hebben getekend, deze ook te tekenen als getuigen van het huwelijk.
Ceremoniemeester
Naast getuigen is de belangrijkste taak eigenlijk wel voor de ceremoniemeester. Het is niet alleen een verantwoordelijke taak. Het is ook een hele drukke taak. Mensen vinden het een eer als je gevraagd wordt voor ceremoniemeester. Mensen die een ceremoniemeester zijn die moeten eigenlijk wel een organisatorisch talent zijn.
Weddingplanner
Betaalde kracht is de wel bekende weddingplanner. Deze hebben heel veel ervaring op het gebied van trouwerijen.
Andere taken
Daarnaast heb je ook mensen die je gaan op maken nodig dit heet visagiste. Zij zorgen dat je er de hele dag mooi uit ziet. Ze verzorgen je haar en doen mooi je make-up. Ook heb je horeca mensen nodig die de hele dag drankjes rondbrengen. Het is erg lastig om dit allemaal zelf te moeten doen. Voor de horecabedrijven is het een goede kans om naamsbekendheid te vergroten. Ze kunnen horeca kleding bedrukken. Dit kunnen horecabedrijven bij verschillende bedrijven laten doen, waaronder Jobopromotions.nl. Zo maak je toch weer goede reclame voor je bedrijf en je werknemers hebben ook werkkleding nodig. Dus twee vliegen in een klap!